Wiadomości

Aktualności
08/12

Chodzimy jeszcze na Roraty i przygotowujemy się do Świąt Urodzin Pana Jezusa, w tym tygodniu ćwiczymy nasze role na Jasełka na które już serdecznie Wszystkich naszych Kochanych Rodziców zapraszamy i tak:

Jasełka Maluszków - wtorek 17.XII godz. 15.30

Jasełka Średniaków - środa 18.XII godz. 16.00

Jasełka Starszaków- czwartek 19.XII  godz. 16.00

Jasełka Zerówki - piątek 20. XII godz. 16.00 

ZAPRASZAMY!!!

 

W czwartek 12 grudnia w Dabrowie Górniczej mamy odebrać nagrodę z plebiscytu Dziennika Zachodniego na Przedszkole Roku 2019. 

Przy tej okazji dziękujemy jeszcze raz za każdy głos oddany na nasze przedszkole, to dzięki Wam mamy pierwsze miejsce w Katowicach!

Dziękujemy!!!

REKRUTACJA NA ROK SZKOLNY 2019/2020
01/11

Rekrutacja trwa!

 

Wszystkich zainteresowanych naszą Placówką zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu:

660 414 343 Siostra Krystyna Szewczyk (Dyrektor Przedszkola)

 

Przedszkole przyjmuje dzieci, które ukończyły 2,5 roku życia. 

Jest jeszcze kilka miejsc w grupach 4,5,6-latków :)

Kalendarz imprez na rok 2019/2020
01/07

KALENDARZ IMPREZ 2019/20
W PRZEDSZKOLU „TĘCZA”


Pasowanie na przedszkolaka 29.X godz. godz.11.00 / Maluszki +Średniaki
Bal świętych 30.X godz.10.00


Święto Niepodległości 13.XI godz.15.00
Święto Pluszowego Misia 25.XI godz.10.30
Święty Mikołaj 2.XII Teatr Eden godz. 9.10


Jasełka dla Rodziców:

17.XII Maluszki godz.15.30
18.XII Średniaki godz.16.00
19.XII Starszaki godz.16.00
20.XII Zerówka godz.16.00


Wewnątrzprzedszkolny konkurs kolędowy - 9.I.2020

Dzień Babci i Dziadka:

28.I Maluszki godz.10.00
29.I Średniaki godz.10.00
30.I Starszaki godz.10.00
31.I Zerówka godz.10.00


Bal karnawałowy 20.II - czwartek- w przedszkolu w ramach zajęć


Poranek wielkanocny - 8.IV

Śniadanie wielkanocne - 9.IV

PIKNIK RODZINNY + DZIEŃ OTWARTY - SOBOTA 18.IV Godz.14.00


Dzień Rodziny:

26.V - Maluszki godz.16.00
27.V - Średniaki godz.16.00
28.V - Starszaki godz.16.00


Zakończenie Zerówki - 9.VI godz.16.00

Koncepcja pracy pt. '7 kolorów Tęcza ma'
01/06

 

KONCEPCJA  7 KOLORÓW TĘCZA MA….. s. Krystyna Szewczyk
Tęcza - to zjawisko atmosferyczne inspirujące tak bardzo, że trudno wskazać jakąś kulturę z przeszłości, w której by go brakowało. Jest ona symbolem łączności nieba, jako sfery nadprzyrodzonej, z ziemią. Łuk/tęcza, jest znakiem pokoju i harmonii. Tęcza, którą Bóg uczynił na niebie jako znak dla Noego składa się z 7 zauważalnych kolorów: czerwonego, pomarańczowego, żółtego, zielonego, niebieskiego, granatowego i fioletowego. Cyfra 7 jest ściśle związana z Bogiem i Jego doskonałą kompletnością. 
Źle się stało, że obecnie dla wielu ludzi tęcza jest tylko symbolem zgorszenia. Ważne dla mnie było, by wyjaśnić jej biblijne korzenie. Dla mnie tęcza była, jest i będzie symbolem Miłosierdzia Boga. 
Przedszkole TĘCZA  prowadzone przez Zgromadzenie Sióstr Szkolnych de Notre Dame nosi imię Dzieciątka Jezus… Dziecię Jezus jest jak gdyby w szczególny sposób skierowane przez św. Rodzinę do opieki nad dzieckiem w przedszkolu… Łączy niebo 
z ziemią…. i podobnie jak każda kropla jest ważna, by powstała tęcza - tak analogicznie pod symboliką kolorów chcę przedstawić koncepcję funkcjonowania przedszkola. 


1. KOLOR CZERWONY- OGIEŃ- SYMBOL BOGA – MIŁOŚĆ DAJE WSZYSTKO
Bóg stworzył nas na swoje podobieństwo i wprowadza nas w serce świata poprzez charyzmat bł. Matki Teresy, byśmy wnosiły pokój, nadzieję i miłość. Od Boga wychodzimy i do Niego zdążamy. Jako przedszkole katolickie wychowujemy dzieci w duchu wartości chrześcijańskich.
Zamierzeniem charyzmatu Matki Teresy, owocem Jej duchowości było stwarzanie takich przyjaznych miejsc dla dzieci, w których miał przemieniać się człowiek mały i duży, uczeń i nauczyciel… Miał się rozwijać do pełni człowieczeństwa jako dziecko Boże, stworzone na Obraz i Podobieństwo Boga, miał się stawać zdolnym do oddawania siebie w służbie innym. 
Wprowadzanie dzieci w świat wartości w przedszkolu odbywa się podczas: 

    • codziennych zajęć, zabaw,
    • modlitwy,
    • katechezy,
    • rekolekcji przedszkolnych wg św. Ignacego Loyoli
    • uroczystości przedszkolnych takich jak:
      • BAL ŚWIĘTYCH - przybliżanie dzieciom postaci świętych i błogosławionych,
      • Święto Niepodległości,
      • Dzień św. Mikołaja,
      • Wigilia przedszkolna,
      • Jasełka,
      • Adoracja Pana Jezusa w żłóbku,
      • Dzień Babci i Dziadka,
      • Bal karnawałowy,
      • Uroczysty apel i PORANEK WIELKANOCNY,
      • Dzień Rodziny,
      • Dzień Dziecka 

2. KOLOR POMARAŃCZOWY- OTWARTOŚĆ- SYMBOL KREATYWNOŚCI – KADRA PRZEDSZKOLA
W naszym przedszkolu wychowują Siostry Szkolne de Notre Dame wraz z osobami świeckimi. Spójrzmy przez chwilę na cechy wychowania, jakie dała Zgromadzeniu Założycielka – bł. Matka Teresa. Matka Teresa mówiła: Nie zapominajmy o miłości Jezusa do dzieci.  Nie zapominajmy o miłości, ona nami kieruje! A jednocześnie nasze serce kształtuje się według tego co kocha.
Uzdalniamy dzieci, ponieważ nasze spojrzenie na człowieka i świat jest zakorzenione w chrześcijańskiej wizji; wyrażamy przekonanie, że człowiek jest obrazem Boga: jest przez Boga kochany jako Jego stworzenie.
Jako Siostry Szkolne de Notre Dame jesteśmy członkiniami międzynarodowego Zgromadzenia. Chcemy wychowywać do takiej różnorodności/ do takiej jedyności osoby, która dawałaby świadectwo jedności w podzielonym świecie i która odkrywałaby wciąż nowe sposoby dzielenia się tym, co posiadamy, szczególnie z ludźmi ubogimi, słabymi… Jedyność osoby sprawia różnorodność… ale dobrze pojęta i przyjęta jedyność, staje się świadectwem, że różnice i inność jest możliwa, jest normalna…. Dlatego też pracujący z nami nauczyciele: 

  • posiadającą wysokie kompetencje zawodowe i nienaganną postawę etyczną;
  • aktywnie i z zaangażowaniem uczestniczącą w życiu przedszkola;
  • identyfikują się ze specyfiką placówki;
  • są otwarci, życzliwi i wrażliwi;

W przedszkolu pracuje dobrze wykwalifikowana kadra (8 nauczycieli), która stale podnosi swoje kompetencje, ucząc się od siebie nawzajem, wspierając się w działaniach, korzystając z wiedzy starszych koleżanek, doskonaląc się w metodyce wychowania przedszkolnego. W pracy nad 
wyrównywaniem szans edukacyjnych u dzieci wspierają nas specjaliści ( pedagog, psycholog i logopeda). 

Planuję wraz z nauczycielami: 

  • Zorganizować WDN i sporządzić plan doskonalenia zgodny ze specyfiką placówki.
  • Widzę potrzebę prowadzenia zajęć koleżeńskich oraz organizację szkoleń na terenie przedszkola.
  • Pragnę rozwijać umiejętności komputerowe i informatyczne wśród nauczycieli i wykorzystywać je do działań promocyjnych na rzecz przedszkola /założenie przedszkolnego facebooka/.
  • Jako dyrektor dołożę wszelkich starań, aby stworzyć warunki do podnoszenia kompetencji zawodowych personelu zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami placówki. 

3. KOLOR ŻÓŁTY- ŻYCIE – SYMBOL OPTYMIZMU- DZIECI

Dziecko – to radość i życie.
Naszym największym dobrem jest dobro dziecka. Uzdalniamy je do odnoszenia sukcesów i radzenia sobie z trudnościami. Stwarzamy każdemu dziecku szansę rozwoju jego możliwości. Pragniemy w każdym dziecku rozbudzać ciekawość świata, ludzi, spostrzegawczość i wrażliwość. Chcemy wychować dziecko 
z bogatą wyobraźnią twórczą, zdolne do spontanicznej ekspresji, otwarte na pomysły i inspiracje płynące od innych osób oraz gotowe szukać nowych, lepszych oryginalnych rozwiązań.
Dziecko można porównać do tęczy, nie tylko jednego żółtego koloru ale każde nosi w sobie ogromną różnorodność a zarazem każde jest jak kropelka.
Blask słoneczny, chcąc ogrzać i rozświetlić ziemię, spotyka na swej drodze zawieszone w powietrzu drobniuteńkie kropelki deszczu. Każdą kropelkę traktuje osobno, ogarnia światłem i przenika ciepłem. Każda kropelka staje się wtedy maleńkim, jedynym w swoim rodzaju, brylantem. A razem widziane te kolorowe kropelki tworzą tęczę. Istny cud natury, który spływając na ziemię użyźnia i upiększa ją. Podobnie dzieje się przedszkolu. Dzieci razem wychowywane w przedszkolnej wspólnocie, swą różnorodnością temperamentów, charakterów i uśmiechów, tworzą radosną, kolorową tęczę. Tęcza to znak piękna i bogactwa duchowego.
Opierając się na pasjach i zainteresowaniach podopiecznych, chciałabym wraz z zespołem nauczycieli pracować nad: 

  • realizowaniem własnych programów, poszerzających kompetencje i umiejętności wychowanków zwłaszcza rozwijających kompetencje matematyczne,
  • rozwijaniem naturalnego potencjału fizycznego dziecka przez udział w różnego rodzaju formach działań ( zawody, konkursy, wycieczki),
  • rozwijaniem ekspresji twórczej przez umożliwianie dzieciom radosnej i spontanicznej zabawy i stosowanie różnorodnych nowatorskich propozycji edukacyjnych, takie jak : drama, pantomima, zabawa w teatr, pedagogika zabawy, zajęcia metodą Orff”a i Labana, aktywne słuchanie muzyki wg Batti Strauss,
  • rozwijaniem działalności plastycznej, ceramicznej, dekoracyjnej oraz organizację stałych galerii prac dziecięcych, zdobiących wnętrze przedszkola,
  • odkrywaniem świata przyrody przez uwrażliwienie na jej piękno poprzez zajęcia badawcze i ekologiczne we współpracy z Nadleśnictwem Katowice.
  • Przygotowanie dzieci do podjęcia dalszej edukacji i uczestnictwa w życiu społecznym to podstawowe cele naszego przedszkola. Ważne jest, by dzieci mogły uczyć się samodzielności myślenia i wyciągania wniosków, zauważały różnorodność postaw i charakterów, a przy tym budowały poczucie własnej wartości, by osiągały gotowość szkolną i wkraczały w progi pierwszej klasy pełne zapału, optymizmu, otwartości i wrażliwości na potrzeby innych.  

4. KOLOR ZIELONY SYMBOL HARMONII- RODZICE
Przedszkole to instytucja, której zadaniem jest wspieranie rodziców w procesie wychowania i rozwoju dziecka. Dla dobra dziecka ważne jest, aby obydwie strony -rodzina i przedszkole - współdziałały ze sobą i wzajemnie się uzupełniały. 
Pragniemy wspólnie z rodzicami tworzyć najlepsze warunki rozwoju dzieci - jesteśmy otwarci na oczekiwania rodziców i potrzeby wychowanków. Dobra opinia rodziców o pracy przedszkola jest miarą jakości naszej pracy. 
Ważnym elementem,
zgodnej i owocnej współpracy jest poznanie wzajemnych oczekiwań względem siebie i określenie zasad i form współpracy.

Współdziałanie w procesie wychowawczym i edukacyjnym przedszkola i środowiska rodzinnego to nasz priorytet, dlatego organizujemy różnorodne formy współpracy 
w relacjach rodzic – nauczyciel:

  • Współpraca wychowawcza: spotkania indywidualne i grupowe, comiesięczne dyżury nauczycieli, pisemne informacje (wyniki diagnozy dotyczące dojrzałości szkolnej, tablice informacyjne), zajęcia otwarte, pedagogizacja (warsztaty, prelekcje, szkolenia), prezentacja osiągnięć dzieci (dyplomy, prace plastyczne, akademie, konkursy, uroczystości);
  • Integracja rodziców: udział w uroczystościach przedszkolnych, przygotowanie inscenizacji dla dzieci, Dzień Rodziny, pikniki integracyjne poszczególnych grup;
  • Włączenie rodziców i innych członków rodziny dziecka do podejmowania działań na rzecz przedszkola: udział w kampanii społecznej ,,Cała Polska czyta dzieciom”; włączanie się w akcje charytatywno – religijne i ekologiczne promowane przez przedszkole, udział w konkursach na terenie przedszkola /jako członkowie jury/, pomoc w przygotowaniu dzieci do konkursów, uroczystości, przybliżanie przez rodziców wykonywanych przez nich zawodów, włączanie się w kiermasze świąteczne.

W zakresie pomocy rodzinom preferujemy: 
1. Ścisłą współpracę z rodzicami dotyczącą działań placówki. 
2. Organizację imprez kulturalnych i okolicznościowych (festynów rodzinnych, wystaw, warsztatów, konkursów, akcji charytatywnych) 
3. Udzielanie wsparcia rodzinom znajdującym się w trudnej sytuacji ekonomicznej przy współpracy Ośrodka Pomocy Społecznej. 
4. Wychodząc naprzeciw dzieciom i oczekiwaniom rodziców, nauczyciele przedszkola wprowadzą jeszcze jedną formę współpracy – są to spotkania adaptacyjne, których celem jest szybsza adaptacja dziecka w nowym dla niego środowisku, zmniejszenie stresu związanego z rozstaniem z rodzicami i lepszy kontakt rodziców i nauczycieli. 


5. KOLOR NIEBIESKI- SYMBOL BEZPIECZEŃSTWA- MODERNIZACJA PLACÓWKI
Przedszkole wychowuje – tj. uzdalnia dzieci do tęsknoty… do wzrastania i jednocześnie ukazuje im, jak pomagać innym. Uzdalnianie dzieci dokonuje się poprzez zapewnienie im opieki, wychowania, wszechstronnego nauczania przy współpracy rodziców oraz stworzenie warunków do pełnego rozwoju serca, duszy, rozumu i ciała. Aby cały ten proces mógł zajść potrzeba określonych warunków. Na naszym Zgromadzeniu Sióstr Szkolnych de Notre Dame spoczywa odpowiedzialność, by zapewnić wysoką sprawność i poziom bezpieczeństwa w pomieszczeniach i obiektach przedszkolnych. W najbliższych 2 latach czeka nas ocieplenie budynku, dachu oraz modernizacja kotłowni z wymianą centralnego ogrzewania.


6. KOLOR GRANATOWY- SYMBOL PORZĄDKU, ZDYSCYPLINOWANIA- SPRAWNE ZARZĄDZANIE
Jesteśmy wychowawczyniami we wszystkim, czym jesteśmy i co czynimy: tak staramy się żyć, tak służyć, tak cierpieć i tak odchodzić, by to jednocześnie stawało się dla nas źródłem wewnętrznego rozwoju, miało aspekt wychowywania i było obopólnym obdarowywaniem się wartościami, jakie w sobie nawzajem odkrywamy.
Zdobywamy potrzebne dla naszej pracy apostolskiej wykształcenie i praktyczne przygotowanie, staramy się o stałe dokształcanie, o umiejętność współpracy z innymi, prawidłowe relacje i praktykę dialogu /por.JP 23/

 


Jako dyrektor, ale przede wszystkim jako człowiek kieruję się szacunkiem dla każdego człowieka, wrażliwością na jego potrzeby oraz poczuciem odpowiedzialności za siebie i innych. Szacunek i godność dziecka oraz przestrzeganie jego praw jest dla mnie sprawą priorytetową. Przywiązuję niezwykłą wagę do okazywania szacunku drugiemu człowiekowi - dziecku, rodzicowi czy pracownikowi przedszkola. Staram się wszystkimi moimi zawodowymi działaniami oraz własną postawą uczyć wrażliwości na drugiego człowieka, poszanowania i akceptacji dla jego indywidualizacji. 
Problematykę wzajemnego szacunku, zrozumienie, empatii i akceptacji uznaję za priorytet obecnie i w swojej przyszłej pracy w placówce. 
Nawet najlepszy dyrektor nie zdziała zbyt wiele bez zespołu ludzi, którzy są przygotowani do zawodu, akceptują jego osobę, sposób działania i wizję pracy, którą przedstawia zespołowi, wykazując się kompetencją i profesjonalizmem. Taki właśnie zespół ludzi znajduję w naszej placówce. 
Chcąc być dla niego autorytetem, staram się stale podnosić swoje kwalifikacje i umiejętności uczestnicząc w szkoleniach, kursach, warsztatach, aby być wiarygodnym partnerem, budzącym szacunek i zaufanie. 
Obrałam styl demokratyczny, nastawiony zarówno na pracowników jak i na postawione zadania. Mam zamiar poprzez swoje zaangażowanie i własny przykład mobilizować mój zespół do twórczej i kreatywnej pracy. 

  • W swojej koncepcji kierowania przedszkolem chcę opierać się na ustalaniu priorytetów niezbędnych do organizacji i funkcjonowania placówki pod kątem utrzymania jak najlepszego wizerunku, a co za tym idzie spełniać oczekiwania rodziców i dzieci, nauczycieli,  władz oświatowych i kuratoryjnych. 
  • Postaram się być dyrektorem otwartym na dialog, dbającym o właściwy przepływ informacji, delegującym zadania tak, by kierować placówką w sposób twórczy i efektowny, chętnie współpracując z personelem, rodzicami i społecznością lokalną tj:
  • placówki oświatowe: przedszkola i szkoły z terenu miasta i gminy;
  • instytucje kościelne – parafia pw. Najświętszych Imion Jezusa i Maryi w Katowicach;
  • organizacje i instytucje działające na terenie miasta i okolic: Dom Pomocy Społecznej, Komenda Powiatowa Policji, Państwowa Straż Pożarna, Miejska Biblioteka Publiczna –oddział dziecięcy w Katowicach, Poradnia psychologiczno – pedagogiczna, Poczta Polska, Radio „eM”, Pałac Młodzieży.

 


7. KOLOR FIOLETOWY- SYMBOL WYCHOWANIA DO TĘSKNOTY ZA BOGIEM
„Tęcza”  pobudza do rozwoju indywidualnego, tęsknota tworzy piękno, które przemienia, wychowanie uzdalnia, pomaga…
W przedszkolu ma się odbywać początek procesu roztęsknienia dziecka za pięknym człowieczeństwem i jego przemiana w kierunku obrazu tęsknoty.
W realizacji naszych zamierzeń kierujemy się słowami Jana Pawła II:
„ W wychowaniu bowiem chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem – o to, ażeby bardziej „był” a nie tylko więcej ”miał”; aby więc poprzez wszystko co „ma”, co „posiada” umiał bardziej i pełniej być człowiekiem – to znaczy, aby również umiał bardziej „być” nie tylko „z drugim” ale także „dla drugich”.
Stąd wypływają kierunki naszych działań:

  • Rok 2019/2020 – wdrażanie do przezwyciężania trudności, przybliżenie pojęcia co to jest „silna wola” oraz kształtowanie umiejętności bycia asertywnym jako przejaw męstwa i odwagi:  „Jestem mężny i odważny – męstwo i odwaga w każdym dniu przedszkolaka”
  • Rok 2020/2021 – rozbudzanie wrażliwości na drugiego człowieka, krzywdę innych i kształtowanie postawy szlachetności serca „ Mam dobre i szlachetne serce – zmieniam świat na lepsze”
  • Rok 2021/2022 – kształtowanie postawy miłości bliźniego i przyjaźni, wzmacnianie pozycji dziecka w grupie oraz uwrażliwianie na poszanowanie drugiego człowieka: „Nie ważne, co nas dzieli, ważne co nas łączy – uczymy się żyć w przyjaźni i troszczyć się o dobro bliźniego”
  • Rok 2022/2023 – odkrywanie piękna otaczającego świata poszukując nośników piękna w drugim człowieku, sztuce oraz kontakcie z przyrodą: „Bóg jest przyczyną wszystkiego, co piękne /Św. Klemens Aleksandryjski/ Mieć oczy i uszy szeroko otwarte – piękno wokół nas”.
  • Rok 2023/2024- wdrażanie do postawy rozeznawania duchowego i dokonywania właściwych wyborów „Od hałasu do ciszy”/ Św. Ignacy Loyola/.

Pomagamy dzieciom, by chętnie oddawały dla dobra innych to, co same zdobyły i posiadają, by pogłębiały poczucie odpowiedzialności za innych i wspólnie z nimi budujemy świat lepszy, sprawiedliwszy, bardziej ludzki. Tak kształtuje się serce dziecka wg tego, co kocha, wg tego, co mu się podoba, za czym tęskni. I tak z poszczególnych małych brylancików – przez które przenika słońce – powstaje tęcza… tęcza różnorodności charakterów…
Dzieci rosną i kiedyś opuszczą przedszkole… i pozostaje pytanie: co zapamiętają? 
Co zabiorą z sobą? Jak ukształtują się ich serca? Co będą przekazywały tym, których spotkają? Przyszłość to pokaże i ich życie. Nam pozostaje modlitwa za naszych absolwentów i coraz lepsza służba tym, którzy są teraz w naszej „Tęczy”.
Podsumowując pragnę stwierdzić, iż jako dyrektor przedszkola będę kierować się następującymi zasadami:

  1. Dbać o dobrą opinię przedszkola tak, aby o placówce dużo 
    i dobrze się mówiło, słyszało w środowisku lokalnym.  
  2. Ściśle współpracować z lokalnymi placówkami oświatowymi, parafią oraz organizacjami i instytucjami.
  3. Promować wychowanie do wartości przez uczestnictwo w kulturze – poprzez edukację teatralną, medialną, udział w zewnętrznych konkursach twórczości dziecięcej, prowadzenie rekolekcji dla dzieci wg. wskazań św. Ignacego Loyoli.
  4. W programach i planach dydaktyczno – wychowawczych uwzględniać matematyczny profil przedszkola.
  5. Ściśle współpracować z rodzicami jako współpartnerami w procesie edukacji i wychowania dzieci- to oni pozostają dla nas żywą reklamą.
  6. Zachęcać i inspirować kadrę pedagogiczną do współpracy, do pracy zespołowej, działań na rzecz promocji przedszkola. 
  7. Założyć i aktualizować przedszkolny facebook oraz stronę internetową.  Realizować programy i projekty, by pozyskiwać fundusze na konieczną modernizację budynku przedszkolnego.

Jako dyrektor placówki pragnę , by nasze przedszkole było:
T - twórcze, tęskniące
E - edukacyjne, empatyczne
C - ciekawe, cudowne
Z - z zasadami, zadaniami
A - akceptujące, angażujące

Nasze osiągnięcia
24/05

Dyplom i medal 24.05.2019 oraz statuetka w międzynarodowym konkursie

 

       

Harmonogram zajęć dodatkowych
01/11

Dzień tygodnia Dodatkowe zajęcia Czas trwania
Poniedziałek

Język angielski

 

 

 

 

Szermierka

9.30-10.00 gr. Starszaki

10.05-10.35 gr. Zerówka

10.40-11.10 gr. Średniaki

11.15-11.45 gr. Maluszki

 

12.30-13.30

Wtorek

Gimnastyka korekcyjna

Pracownia 'Formart'

Zajęcia sportowe

 

 

 

 

 

 

Balet

Zajęcia teatralne

 

Pracownia 'Akcent'

8.00-8.45

8.00-9.30

8.45-9.30 gr. Średniaki

9.30-10.15 gr. Zerówka

10.15-11.00 gr. Starszaki

11.00 gr. Maluszki

 

 

 

12.00-12.30

12.30-12.00

 

13.00-14.00

Środa

Język angielski

 

 

 

 

Język francuski

 

Pracownia 'Formart'

9.30-10.00 gr. Starszaki

10.05-10.35 gr. Zerówka

10.40-11.10 gr. Średniaki

11.15-11.45 gr. Maluszki

 

12.00-12.30

 

14.15-15.15

Czwartek

Pracownia 'Formart'

 

 

Katecheza

 

 

 

7.45-8.45

14.45-15.45

 

9.30-10.30 gr. Zerówka

10.10-10.30 gr.Średniaki

10.30-11.00 gr. Starszaki

11.00-11.30 gr. Maluszki

Piątek

Gimnastyka korekcyjna

Zajęcia sportowe

 

 

 

Rytmika

 

 

 

Szachy

8.00-8.45

8.45-9.30 gr. Średniaki

9.30-10.15 gr. Starszaki

10.15-11.00 gr. Zerówka

 

11.00-11.30 gr. Średniaki

11.30-12.00 gr. Maluszki

12.00-12.30 gr.Zerówka

12.30-13.00 gr. Starszaki

12.30-13.30

 

Kolor czerwony - oznacza zajęcia dodatkowe opłacane przez przedszkole

Dni wolne w przedszkolu 2019/20
01/11

DNI WOLNE W ROKU 2019/20


WIGILIA – 24 GRUDZIEŃ


27 GRUDZEŃ – PIĄTEK


30 GRUDZIEŃ – PONIEDZIAŁEK


31 GRUDZIEŃ – WTOREK


10 KWIECIEŃ – WIELKI PIĄTEK

Zasady przetwarzania danych

Dotyczące danych z formularza wysyłanych ze strony.

Dane z powyższego formularza będą przetwarzane przez naszą firmę jedynie w celu odpowiedzi na kontakt w okresie niezbędnym na procedowanie przekazanej sprawy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Każda osoba posiada prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania i usunięcia oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzania. W przypadku niezgodnego z prawem przetwarzania każdy posiada prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Administratorem danych osobowych jest Przedszkole Niepubliczne "Tęcza" Zgromadzenia Sióstr Szkolnych de Notre Dame, siedziba: Katowice, Warzywna 26A.